گروه نرم افزاری فرکام

گروه نرم افزاری فرکام یکی از تخصصی ترین شرکت های طراحی و برنامه نویسی

گروه نرم افزاری فرکام

گروه نرم افزاری فرکام یکی از تخصصی ترین شرکت های طراحی و برنامه نویسی

چگونگی دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

چگونگی دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

یکی از عوامل مهم توسعه تـجارت الکترونیکی، ایـجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می بـاشد. چگونگی دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای سایت فروشگاه اینترنتی، با توجه به بررسی های انجام گرفته، مهمترین عوامـل مراجعه و اعتماد خـریداران به وب سایت های فروشگاه ایـنترنتی به شرح ذیل می باشند:

  • شناسایی مالک کسب و کار و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال.
  • کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده.
  • گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش.
  • واضح بودن روند برگرداندن کالا و بازپس گیری پول.
  • محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران.
  • تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز ملی اعتماد.

در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های اینترنتی را برعهده دارد.

طبق مطالعات انجام شده تائید کسب و کار اینترنتی و یا فروشگاه اینترنتی توسط یک موسسه و مرکز ثالث، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به کسب و کار اینترنتی را دارد. در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، می تواند برای شکایت از فروشگاه اینترنتی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید.

اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب‌سایت های فروشگاه اینترنتی با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه اینترنتی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در بالای سایت‌هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. ساماندهی سایت‌های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به‌خصوص B2C خواهد بود. به نحوی‌که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌که سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت میشناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

خریداران بایستی با جستجو در فهرست سایت های فروشگاه اینترنتی مورد تایید، از صحت “نماد اعتماد الکترونیکی” به نمایش درآمده در وب سایت ها اطمینان حاصل کنند.

چگونگی دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی مجوز فعالیت سایت های فروشگاه اینترنتی

یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایـجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می بـاشد طبق مطالعات انجام شده تائید کسب و کار اینترنتی توسط یک موسسه و مرکز ثالث، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه اینترنتی را دارد. در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، می تواند برای شکایت از فروشگاه اینترنتی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید. در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به سایت های فروشگاه اینترنتی را برعهده دارد.

نماد اعتماد الکترونیکی یک نشان دولتی است که صرفاً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، صادر شده و به کسب و کارهای اینترنتی و سایت های فروشگاه اینترنتی با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا می‌گردد.

مدت اعتبار نماد اعتماد

در حال حاضر نماد اعتماد الکترونیکی اعتبار دو ساله دارد.

معنای ستاره‌های نماد اعتماد

سطح اعتماد و کیفیت عملکرد و‌ب‌سایت را نشان می‌دهد. تعداد ستاره‌های بالاتر، نشان‌دهنده سطح بالاتر اعتماد و کیفیت بهتر عملکرد و‌ب‌سایت های فروشگاه اینترنتی است.

نماد اعتماد الکترونیکی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌

در حال حاضر اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مجاز نیز تعلق می گیرد. کلیه فعالان کسب و کارهای الکترونیکی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مجاز، جهت ثبت نشانی فعالیت خود و آغاز فرآیند اخذ نماد اعتماد الکترونیکی می توانند با مراجعه به سامانه نمادو ایجاد حساب کاربری، اقدام به ثبت نشانی فعالیت خود در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها نمایند. همچنین کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود، از قسمت افزودن شناسه اقدام به ثبت نشانی فعالیت خود در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها نمایند.

اطلاعاتی که بعد از اخذ نماد الکترونیکی نمایش داده میشود

در صورت احراز شرایط دریافت نماد اعتماد و اخذ این مجوز، اقلام اطلاعاتی زیر به صورت عمومی در پروفایل شما در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد: نام کسب و کار، آدرس وب‌سایت، وضعیت اعتبار نماد اعطا شده، سوابق عملکرد کسب و کار، تاریخ اعطا، ساعت پاسخگویی کسب و کار، خدمات و مجوزهای کسب و کار، نام صاحب امتیاز، آدرس کسب و کار، تلفن ثابت و پست الکترونیکی.

فروشگاه ساز حرفه ای

فروشگاه ساز حرفه ای

هر آن چیزی که برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای نیاز دارید.با امکانات کاربردی، رابط کاربری زیبا با فروشگاه سازحرفه ای فرکام می‌توانید در کمترین زمان فروشگاه اینترنتی شما را راه اندازی کنید.

ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

حرفه‌ای شروع کنید.

با فروشگاه ساز حرفه ای فرکام فروشگاه اینترنتی خود را بسازید.

امکان فروش محصولات فیزیکی، فایل و خدمات

با استفاده از فروشگاه ساز فرکام می‌توانید به راحتی محصولات فیزیکی و قابل ارسال، محصولات دیجیتال و حتی انواع خدمات را به مخاطبان فروشگاه خود ارائه دهید.

خدمات

در این مورد یک خدمت باید به خریدار ارائه شود که قابل دانلود و یا ارسال نیست.

محصولات دیجیتال (فایل)

امکان ایجاد فروشگاه فایل که محصولات به صورت لینک دانلود برای خریدار ارسال می‌شوند.

محصولات فیزیکی

کالایی‌هایی که حجم فیزیکی دارند و باید به آدرس خریدار ارسال شوند.

تکنولوژی ابری

سرعت و امنیت فروشگاه اینترتی شما به لطف تکنولوژی ابری فراهم شده است. این یعنی تحت هر فشاری، سایت شما پایدار خواهد بود.

دامنه اختصاصی

دوست دارید آدرس فروشگاه شما چی باشه؟ شما می‌توانید خیلی سریع دامنه مورد نظرتان را ثبت کنید یا دامنه‌ قبلی خود را به آن متصل نمایید.

راحت و حرفه‌ای

ساخت فروشگاه اینترنتی با فرکام واقعاً ساده است. اما در کنار سادگی، امکانات کاملی هم برای رشد و توسعه در اختیار شما خواهد بود.

شروع یک موفقیت آنلاین

 فروش هر محصولی، بدون هیچ محدودیتی

انواع محصولات فیزیکی، مجازی و خدمات را به راحتی بفروشید. هر محصولی می‌تواند ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوت داشته باشد. مشتری شما هم می‌تواند به کمک دسته‌بندی، فیلترینگ و جستجو، محصول مورد نظرش را پیدا کند.

فروشگاه ساز حرفه ای

رشد، سریع‌تر از حد انتظار

ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان

تمام ابزارهای لازم برای بازاریابی حرفه‌ای

بستر لازم برای بازاریابی و رشد شما فراهم شده است. وب‌سایت شما آمادۀ کسب رتبه در گوگل است. امکان تولید محتوا برای سایت خود را دارید. فروشگاه اینترنتی شما می‌تواند به شبکه اجتماعی مانند instagram متصل شود. و هر امکان دیگری که نیاز خواهید داشت.

امکانات قدرتمند

با فروشگاه‌ساز فرکام، با قدرت شروع کنید، با سرعت رشد کنید

امکانات فروشگاه ساز حرفه ای

امکانات فروشگاه ساز حرفه ای

مشتری‌های شما در اینترنت هستند

همین امروز، فروشگاهتان را بسازید و محصولات خود را به آنها عرضه کنید

انواع درگاه پرداخت اینترنتی

انواع درگاه پرداخت اینترنتی

معرفی انواع درگاه‌های پرداخت اینترنتی

برای گرفتن انواع درگاه پرداخت اینترنتی جهت فروشگاه اینترنتی خود نیازی به رفتن به بانک ندارید و فقط کافی ایست درخواست خود را برای شرکت‌هایی که مسئول ارائه درگاه پرداخت اینترنتی هستند ارسال کنید. این کار توسط شرکت های واسطه که زیر نظر بانک فعالیت دارند انجام می گیرد که برای استفاده از خدمات درگاه پرداخت آنلاین، شما باید فرم درخواست درگاه پرداخت اینترنتی بانکی که به صورت آنلاین هست پر کنید. بعد از پر کردن این فرم آنلاین درخواست شما توسط شرکت مورد بررسی قرار می گیرد و باقی مراحل رو می توانید برای گرفتن درگاه پرداخت بانک طی کنید.

حال که با نحوه گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشگاه اینترنتی آشنا شدید وقت آن رسیده است که در این مقاله از طراحی سایت فروشگاه اینرنتی فرکام به معرفی انواع درگاه های پرداخت اینترنتی که می توانید از آنها استفاده کنید بپردازیم.

معرفی بهترین درگاه‌های پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت مستقیم یا درگاه پرداخت واسطه

درگاه‌های پرداخت اینترنتی که به صورت مستقیم ارائه می شوند همگی دارای یک ویژگی هستند که با استفاده از آنها میتوانید صرفا از امکان پرداخت آنلاین برخوردار شوید و گزارش گیری هم از پرداخت‌های مشتریان فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید. اما در مورد درگاه های پرداخت واسطه این طور نیست و به امکانات و قابلیت‌های زیادی دسترسی دارید. گذشته ازاین هدف، این مقاله از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرکام معرفی بهترین درگاه پرداخت واسطه هست که نیازی به گرفتن نماد اعتماد و قرارداد با شرکت PSP ندارید. از سوی دیگر گرفتن نماد اعتماد هم به همین سادگی‌ها نیست و کلی اشکال بی جا برای دادن یک نماد اعتماد از سایت خواهند گرفت و اینکه در برخی سایت‌ها برای گرفتن نماد الکترونیکی یا همان ای نماد درخواست داشتن ثبت سایت فروشگاه اینترنتی در ساماندهی و دریافت لوگو ساماندهی را نیز دارند که اگر به طور کلی گرفتن درگاه پرداخت مستقیم را کنار بگذارید بهتر از اینه که به فکر گرفتن آن باشید.

موضوع مهم دیگری که وجود دارد این است که همه ما از درگاه پرداخت برای سایت استفاده نمی‌کنیم و خیلی از ما از طریق شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد کسب و کار اینترنتی کردیم. خوشبختانه بیشتر درگاه‌های پرداخت واسط با ارائه قابلیتی به نام درگاه پرداخت اینترنتی شخصی کاری کردن که بتوانید یک صفحه از این سایت‌ها را به عنوان صفحه پرداخت خودتان در نظر گرفته و فرم دلخواهی برای پرداخت آنلاین وجه در اینترنت طراحی کنید. علاوه بر این برخی درگاه‌های واسط پا را فراتر گذاشته و امکان ایجاد فروشگاه از این طریق را نیز فراهم کردن که قادر به فروش محصولات به صورت دانلودی یا فیزیکی نیز هستید.

درگاه پرداخت اینترنتی واسطه به درد چه کسایی میخورد؟

انواع درگاه پرداخت اینترنتی

انواع درگاه پرداخت اینترنتی

استفاده از درگاه پرداخت واسط اینترنتی به کارافرادی میاید که حوصله کاغذ بازی و طی مراحل گوناگون برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم را ندارند. از طرفی افرادی که در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها مثل اینستاگرام و تلگرام فعالیت دارند هم میتوانند از امکان درگاه پرداخت اینترنتی شخصی یک صفحه برای خودشان بسازند و هزینه تبلیغات یا فروش محصولات اینترنتی خود را از طریق این صفحه دریافت کنند. استفاده از درگاه پرداخت صرفا برای پرداخت نیست و امکانات زیادی مثل ساخت فروشگاه، ساخت فرم پرداخت و… را هم به شما میدهد که در ادامه فرکام به معرفی برخی از این موارد می‌پردازد.

ویژگی های درگاه اینترنتی واسط

ویژگی های درگاه پزداخت اینترنتی واسط

ویژگی های درگاه اینترنتی واسط

1. عدم نیاز به مجوز و نماد اعتماد

برای استفاده از درگاه پرداخت واسطه تنها چیزی که لازم دارید تایید هویت شماست. برای تایید هویت هم کافیه بعد از ثبت نام در بهترین درگاه پرداخت اینترنتی واسطه، مدارک شناسایی خود را که شامل شناسنامه و کارت ملی می باشد را ارسال کرده و در کمتر از یک ساعت منتظر تایید از سوی پشتیبانی باشید.

بعد از اینکه هویت شما تایید شد، کافیه نام دامنه خود را وارد کرده و API درگاه پرداخت که به صورت اختصاصی برای دامنه و سایت شما تولید میشه و تنها با این API امکان اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک روی دامنه شما فعال خواهد بود را ارسال کنید. سپس منتظر بمانید تا سایت شما بنا به شرایطی که باید برای استفاده از درگاه پرداخت واسط داشته باشید از سوی پشتیبانی تایید شده و در نهایت بعد از دریافت API امکان پرداخت آنلاین در سایت را فراهم کنید.

2. فعال سازی در زمان کوتاه

بخاطر اینکه برای استفاده از درگاه پرداخت واسطه نیازی به گرفتن مجوزهای نماد اعتماد و ساماندهی ندارید، به راحتی و حتی در کمتر از یک ساعت می‌توانید درگاه اینترنتی خود رو دریافت کنید. برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی سایت نیازی به رفتن به بانک و پر کردن هیچ فرمی ندارید. کافیه به یکی از سایت‌های بهترین درگاه پرداخت واسطه مراجعه کرده و بعد از ثبت نام و تایید هویت آدرس سایت فروشگاهی یا وبلاگ خود را برای گرفتن درگاه وارد کنید. در کمتر از یک ساعت سایت شما بررسی شده و اگر مشکلی وجود نداشته باشه درگاه فعال خواهد شد.

3. پشتیبانی از انواع سایت سازها

از ویژگی‌های اصلی و خوب درگاه پرداخت واسط این هست که انواع ماژول و افزونه برای استفاده از درگاه در سیستم‌های سایت ساز مختلف از سمت خود شرکتی که درگاه پرداخت رو ارائه میدهد فراهم شده است. اما در درگاه پرداخت مستقیم لازم است که بعد از گرفتن درگاه برای استفاده از صفحه پرداخت آنلاین در سایت فروشگاه اینترنتی، دست به کد نویسی زده و بر اساس مستندات هر درگاه، صفحه پرداخت را طراحی کنید. یا اینکه اگر خیلی خوش شانس باشید و از طراحی سایت اختصاصی استفاده نکرده باشید با استفاده از افزونه‌های وردپرس، جوملا یا هر سایت ساز دیگر که از ان استفاده می‌کنید امکان دریافت وجه را در سایت فراهم کنید. تازه موضوع به اینجا ختم نمیشود، بیشتر این ماژول‌ها و افزونه های درگاه پرداخت پولی هستند که برای تهیه کردن آنها لازم است هزینه‌ای را برای استفاده از افزونه صرف کنید.

اما در مقابل اگر از درگاه پرداخت واسطه استفاده کنید کافی ایست به صفحه پلاگین‌ها یا آزمایشگاه هر یک از سایت های درگاه پرداخت واسط مراجعه کنید، سپس بسته به سیستم سایت سازی که دارید، یکی از افزونه‌ها را دانلود کرده و نصب کنید. به عنوان مثال اگر از ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی استفاده می‌کنید، افزونه درگاه پرداخت ووکامرس را که توسط ارائه دهنده درگاه در دسترس قرار گرفته دانلود کرده و در سایت فروشگاهی وردپرسی خود نصب کنید. بعد از نصب در منوی مربوط به درگاه پرداخت فیلد وارد کردن API درگاه پرداخت سایت X نمایش داده شده و پس از وارد کردن کد API امکان استفاده از پرداخت آنلاین در ووکامرس فراهم خواهد شد.

فراوانی این افزونه‌ها و راه‌های پرداخت نیز زیاده و برای هر سیستم سایت ساز هم مختلف است. استفاده از این افزونه‌ها کاملا رایگان و نیاز به پرداخت هزینه‌ای بابت آن ندارید. تنها مشکلی که با آن در این مورد مواجه خواهید شد این است که در صورت استفاده از سیستم سایت ساز اختصاصی امکان استفاده از این ماژول‌ها رو ندارید.

4. تسویه حساب روزانه

همه ما کسب و کاری راه‌اندازی می‌کنیم که در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسترسی به وجه پرداخت شده توسط مشتریانمون رو داشته باشیم. بنابراین یکی از ویژگی‌های اصلی که میتونه یک درگاه پرداخت واسطه را در زمره بهترین درگاه پرداخت اینترنتی قرار بده امکان درخواست وجه و تسویه حساب به صورت روزانه است. پیش از این و در زمانی که تعداد درگاه‌های پرداخت واسط به تعداد انگشتان یک دست هم نمیرسید، برخی درگاه‌ها صرفا دو بار درخواست در هفته یا حتی یک بار در هفته رو برای تسویه حساب در نظر گرفته بودند و ما هم که ازشون استفاده می‌کردیم چاره‌ای نداشتیم و به اجبار قبول کرده بودیم که با این شرایط کنار بیایم. اما امروزه استفاده از چنین روشی با رشد بالای راه اندازی فروشگاه‌های اینترنتی و از طرف دیگه رقابتی که بین این تعداد درگاه به وجود اومده اصلا قابل قبول نیست. بنابراین این شرط کنار گذاشته شده و تنها شرط ممکن رسیدن مبلغ به حد نصاب در نظر گرفته شده.

همچنین بهتره تسویه حساب انجام شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام بگیره. شاید در دقیقه 90 نیاز به پولی که از مشتریانتون گرفتید داشته باشید و حساب بانکی شما هم کاملا خالی باشه، در صورتی که موجودی حساب شما در درگاه واسط وجود داره و پاسخگوی نیاز مالی شماست. بنابراین وقتی درخواست وجه دارید، انتظار اینو دارید سایت درگاه پرداخت واسطه در زمانی کوتاه تسویه حساب را انجام دهد. این زمان میتونه حتی کمتر از یک ساعت باشه. البته برخی درگاه‌ها برای این مورد شرطی گذاشتن که در صورت نیاز به واریز آنی هزینه‌ای جداگانه علاوه بر کارمزد از شما خواهند گرفت.

5. تسویه حساب پایا و کارت به کارت

تسویه حساب در درگاه‌های واسط به دو روش پایا و کارت به کارت صورت می‌گیرد. در روش پایا امکان پرداخت محدود به ساعات اداری بانک است و بعد از پرداخت نیز مدتی زمان میبره تا پول از طریق بانک به حساب شما واریز شود. در این روش کارمزدی از سوی بانک دریافت نخواهد شد.

اما در روش کارت به کارت محدودیتی وجود ندارد و هر زمان که لازم باشد می‌توانید درخواست واریز را به سایت درگاه پرداخت واسط ارسال کنید. اما مسئله اینه که در این روش 500 تومان کارمزد از سوی بانک گرفته میشود که درگاه‌های پرداخت واسط این هزینه را از وجهی که به حساب شما واریز خواهد شد کسر می‌کنند. البته این روش یک مشکلی داره که در این حالت در هر 24 ساعت فقط امکان پرداخت 3 میلیون تومان وجود دارد. البته این حالت برای زمانی هست که از همراه بانک، اینترنت بانک، برنامه‌های واسطه و دستگاه ATM استفاده شده باشد. در صورت استفاده ترکیبی از این سه مورد میشه تا 12 میلیون تومان پول جابجا کرد.

6. ارائه صفحه درگاه پرداخت اینترنتی شخصی

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت واسط این است که میتوانید از یک صفحه پرداخت شخصی با نام، پروفایل، آدرس شبکه‌های اجتماعی و فرم دلخواه ایجاد شده استفاده کنید. به عنوان مثال اگه از اینستاگرام استفاده می‌کنید و چندین هزار نفر دنبال کننده دارید، حتما یکی از راه‌های کسب درآمد شما از طریق تبلیغات هست. هنگامی که در حال گرفتن تبلیغی هستید، کافیه آدرس صفحه پرداخت خود را در این سایت‌ها رو برای شخص ارسال کنید تا از طریق این صفحه هزینه را واریز کنند.

7. امکان ساخت فرم پرداخت با مبلغ دلخواه

یکی دیگه از ویژگی‌های خوب درگاه پرداخت واسطه امکان ساخت فرم پرداخت هست که میتوانید مبلغ خاصی را برای پرداخت مشخص کنید. سپس برای این مبلغ و فرم ساخته شده لینکی ساخته میشه که با ارائه به فرد مورد نظر امکان پرداخت مبلغ رو خواهد داشت. در این روش امکان تغییر مبلغ وجود نداره و پرداخت کننده حتما باید مبلغ مشخص شده را به همراه سایر فیلدهایی که برای فرم ایجاد می‌کنید پر کرده و پرداخت خودشو نهایی بکنه.

علاوه بر این امکان فروش محصول از طریق این فرم‌ها هم وجود داره. به عنوان نمونه اگر قصد فروش یک کتاب الکترونیکی رو دارید، کافیه فرم خود را به همراه اطلاعات پرداخت که شامل مبلغ کتاب، ایمیل پرداخت کننده، نام پرداخت کننده، شماره پرداخت کننده و… است را بسازید. سپس لینک دانلود کتاب را هم وارد کرده و در نهایت بعد از ساخت فرم امکان فروش آنلاین کتاب بدون نیاز به راه‌اندازی سایت را فراهم کنید.

8. امکان استفاده از درگاه مستقیم یا واسط

به دلیل استقبال بالای افراد و کسب و کارهای اینترنتی، بعد از مدتی درگاه‌های پرداخت واسط با شرایطی کاری کردن که امکان استفاده از درگاه پرداخت مستقیم رو هم داشته باشید. در حالت عمومی وقتی از درگاه پرداخت واسطه استفاده می‌کنید، در صفحه پرداخت اینترنتی شاپرک به جای نام، لوگو و آدرس سایت شما، اطلاعات درگاه پرداخت واسط نمایش داده میشه. شاید این موضوع باعث عدم اعتماد کاربران به شما باشد. بخاطر همین موضوع درگاه‌های پرداخت قابلیتی فراهم کردن تا به جای نمایش اطلاعات خودشان در صفحه پرداخت، بتوانید نام، لوگو و آدرس سایت خودتونو نمایش بدین.

در این صورت کافیه از درگاه پرداخت واسط که استفاده می‌کنید فرم درخواست درگاه پرداخت مستقیم را ارسال کرده و منتظر تایید بمانید. بعد از تایید شدن از این به بعد به جای نمایش اطلاعات درگاه پرداخت واسط در صفحه بانک، اطلاعات سایت و برند شما نمایش داده میشه. البته استفاده از این روش نیازمند پرداخت هزینه و کارمزد بیشتری هست.

9. امکان استفاده از صفحه پرداخت روی سایت

در کنار افزونه‌ها و ابزار پرداخت اینترنتی که هر درگاه پرداخت واسط ارائه میدهد، سعی شده تا اسکریپت درگاه پرداخت اینترنتی نیز ارائه شود. در این صورت میتوانید با نصب اسکریپت روی هاست و سایت خود که میتواند در یک ساب دامنه مانند pay.site.com یا ساب فولدر مثل site.com/pay باشه، امکان پرداخت آنلاین را فراهم کنید.

10. پشتیبانی قوی

استفاده از پشتیبانی قوی و مناسب در هر کسب و کاری جزو اصول اولیه هست. هر چقدر هم که کسب و کاری اینترنتی خدماتی که ارائه میده دارای قابلیت‌های متنوع و بالاترین کیفیت باشه، اما در مقابل پشتیبانی ضعیفی داشته باشه رو نمی توان حتی جزو کسب و کارهای موفق به حساب آورد. در لیست بهترین درگاه پرداخت اینترنتی هم موضوع به همین صورت صادق هست.

زرین پال

درگاه پرداخت زرین پال به عنوان اولین درگاه پرداخت اینترنتی بود که فعالیت خود شروع کرد. از امکانات خوب این درگاه پرداخت می‌توان به زرین کارت اشاره کرد. زرین کارت درست مشابه همان کارت عابر بانک هست که با داشتن این کارت میتوانید از کلیه دستگاه‌های خودپرداز ATM که عضو شبکه شتاب هستند امکان دریافت و انتقال وجه داشته باشید.

در صورتی که دارای زرین کارت باشید، برای درخواست تسویه حساب کارمزد نیم درصدی از شما گرفته میشود. به عنوان مثال اگر یک میلیون تومان در اکانت زرین پال شما وجود داشته باشد و درخواست وجه را ارسال کنید، با کارمزد نیم درصد که برابر است با 5.000 از کل پول شما کم خواهد شد و سپس به حساب شما واریز میشود. همچنین امکان درخواست وجه در روزهای سه شنبه به صورت رایگان بوده و کارمزدی بابت آن کسر نخواهد شد.
امکان انتقال وجه به صورت اینترنتی به کارت بانکی هم از طریق زرین پال فعال هست که می توانید هر مبلغی که مایل بودید رو به شماره کارت دلخواه انتقال دهید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن زرین پال می توانید به مدیریت حساب خود بپردازید و از امکاناتی که ارائه میدهد استفاده کنید.

مزایا و معایب درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال:

درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال

درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال
  • ارائه زرین کارت
  • امکان ساخت فرم دلخواه برای پرداخت
  • تسویه حساب رایگان در روزهای سه شنبه
  • ارائه درگاه پرداخت اختصاصی با نام کسب و کار شما
  • ارائه اپلیکیشن موبایلی و مدیریت ساده و آسان حساب
  • دریافت هزینه اضافی بابت صدور زرین کارت و زرین گیت

پی دات آی‌آر

سایت پی دات آی‌ آر متعلق به مجموعه سامان کیش هست که در زمینه ارائه درگاه پرداخت مستقیم فعالیت داره. بعد از فیلتر شدن درگاه پرداخت پی لاین این درگاه بود که شروع به کار کرد و گفته میشه که این درگاه همون پی‌لاین سابق هست. از مزایای این درگاه پرداخت میشه به امکان ساخت کیف پول اشاره کرد که در مدیریت حساب کاربرد خوبی دارد.

اگه چندین سایت داشته باشید برای هر کدو از این سایت‌ها یک کیف پول ایجاد کنید تا به این طریق حساب و کتاب هر سایت را به صورت مجزا و بدون نیاز به داشتن چند اکانت مدیریت کنید. از دیگر مزایای کیف پول اینه که می‌تونید بدون نیاز به رفتن درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک به حساب کسانی که در این سایت عضو هستند پول واریز کنید.

مزایا و معایب درگاه پرداخت pay.ir:

درگاه پرداخت اینترنتی pay.ir

درگاه پرداخت اینترنتی pay.ir
  • امکان ساخت کیف پول
  • امکان ساخت فرم پرداخت
  • امکان استفاده از درگاه پرداخت مستقیم
  • کارمزد ثابت 1 درصد برای کلیه درگاه‌های واسطه و مستقیم
  • عدم ارائه درگاه پرداخت مستقیم به هر سایتی و داشتن شرایط خاص برای درگاه پرداخت مستقیم
درگاه پرداخت pay.ir

نکست پی

درگاه پرداخت نکست پی فعالیت خود را نسبت به سایرین دیرتر شروع کرده است، اما موفق شده که به خوبی عمل کرده و رشد مناسبی رو به دست بیاره. از ویژگی‌های خوب این درگاه میشه به کارمزد رایگان تا 45 روز اشاره کرد که بعد از ساخت حساب کاربری تا 45 روز هیچ کارمزدی بابت درخواست تسویه حساب از شما گرفته نمیشه و شروع دریافت کارمزد بعد از این زمان خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این سایت اینه که اگه به هر دلیل درگاه پرداخت یک بانک با اختلال مواجه شده باشد، با استفاده از سوییچری که در نظر گرفته شده به صورت خودکار پرداخت کننده رو به درگاه دیگری منتقل میکند.

مزایا و معایب نکست پی:

درگاه اینترنتی پرداخت نکست پی

شرکت طراح سایت حرفه ای در تهران

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

شرکت طراحی سایت در تهران | طراحی وب سایت فروشگاهی در تهران | گروه نرم افزاری فرکام

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران: شرکت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرکام با بهره گیری از متد پیشرفته فناوری خود با توجه به نیاز کارفرما و کسب و کار شما با افتخار اقدام به طراحی وب سایت شما می کند. گروه نرم افزاری فرکام یکی از تخصصی ترین شرکت های طراحی و برنامه نویسی در زمینه محصولات اینترنتی، خدمات طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی وب سایت بوده که از سال 1389 با هدف ارائه راهکارهای نوین تحت وب فعالیت خود را آغاز نمود و در این راستا با اتکاء به الطاف خداوند و بهره گیری از دانش مهندسان متعهد و کارآزموده خود که همگی از فارغ التحصیلان موفق دانشگاههای شریف، تهران و علامه طباطبائی می باشند، توانسته است خود را از دیگر رقبا متمایز نماید.

استفاده از آخرین تکنولوژی های دنیای اینترنت در زمینه طراحی سایت – طراحی فروشگاه اینترنتی و ترکیب آن با خلاقیت و تجربه سالیان متمادی، به همراه پشتیبانی مستمر و ارتباط تنگاتنگ با مشتریان باعث شده است طیف وسیعی از شرکت های بزرگ و کوچک، اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمان های دولتی و غیر دولتی از دستاوردهای گروه نرم افزاری فرکام در زمینه وب بهره مند شوند .

استفاده از معماری استاندارد برنامه نویسی و پیاده سازی بر اساس آن و طراحی و برنامه نویسی پایه تا مرحله نهایی اجرایی نرم افزار توسط گروه نرم افزاری فرکام این امکان را فراهم می سازد تا با انعطاف پذیری بالای پروژه نرم افزاری کلیه درخواست های مشتریان پوشش داده شود. نداشتن محدودیت در اختصاصی بودن طراحی، تجربه ی بالا در طراحی سایت های فروشـگاهی موفق، حضور طراحان، گرافیستان و برنامــه نویسان مجرب و سـئو کاران حرفه ای، از جمله مهمترین روشها و تکنیک های اجرایی گروه نرم افزاری فرکام در ارائه خدمات به ایشان می باشد .

اصلی ترین و عمده ترین تخصص شرکت طراحی سایت فرکام در تهران، طراحی وب سایت –طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با گرافیکی چشم نواز، قیمتی مناسب، عملکردی عالی، امنیتی بالا، طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا و پشتیبانی مناسب و بهینه سازی برای موتورهای جستجو از اولویت های مهم یک طراحی سایت حرفه ای و تخصصی می باشد.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

واحد توسعه کاربردهای نرم افزار شرکت فرکام عرضه کننده خدمات طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و توسعه پورتال های مشتریان بر اساس نرم افزار فروسگاه اینترنتی است. مراحل طراحی سایت، نصب و راه اندازی (Deployment)، توسعه‌ی و Refactoring ماژول‌های نرم افزار فروشگاهی (با رویکرد کوتاه مدت)، پشتیبانی سایت (پورتال)، سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، در این واحد انجام می پذیرد. طراحی و توسعه ی پورتال، شکل دهنده ی هسته‌ی اصلی شرکت فرکام می‌باشد و از لحاظ گستردگی بیشترین نیروی متخصص شرکت را به خود اختصاص داده است.

طراحی وب سایت با امکانات بی نظیر

  • طراحی و برنامه نویسی اصولی مطابق با آخرین استانداردهای دنیا
  • طراحی ریسپانسیو وب سایت (واکنش گرا، نمایش استاندارد در دستگاه‌های مختلف مانند موبایل و تبلت)
  • طراحی رابط کاربری سایت با گرافیکی چشم‌ نواز متناسب با کسب و کارو زمینه کاری شما
  • سئو و بهینه سازی سایت بر اساس الگوریتم سال 2021 گوگل
  • امکان ایجاد بی‌ نهایت صفحه، دسته بندی و گالری تصویر در سایت از پنل مدیریت
  • قابلیت همگام سازی سایت با Google analytics
  • طراحی سبک و سرعت بالای بارگذاری وب سایت های طراحی شده
  • طراحی حرفه ای سایت اینترنتی با امتیاز A در تحلیل گرهایی چون Gtmetrix، Google، Pingdom و …
  • طراحی با امنیت بالای سایت ها
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • ارائه آموزش های بروزرسانی
  • و بسیاری از امکانات دیگر …

شرکت طراحی سایت حرفه ای در تهران

شرکت طراحی سایت در تهران

با توجه به توسعه چشمگیر تجارت آنلاین در سال های اخیر، تمامی کسب و کارها به فکر اختصاص دادن جایگاهی در فضای مجازی افتاده اند. در نتیجه اگر که شما صاحب شرکت هستید حتما باید ایجاد وب سایت را در اولویت کارهای خود قرار دهید و سریعا یک شرکت طراحی سایت حرفه ای را انتخاب کرده و شروع به برنامه ریزی برای حضور گسترده در این عرصه نمایید زیرا بسیاری از مشتریان شما برای دریافت خدمات مورد نظر خود از بستر اینترنت استفاده می کنند و شما فرصت برقراری ارتباط با مشتریان خود را دارید.

تبلیغ موثر برای دیده شدن سایت فروشگاهی

تبلیغ موثر برای سایت فروشگاهی

چند نکته برای تبلیغات وب سایت تا صفحه شما در صدر موتورهای جستجو قرار بگیرد :

تبلیغ موثر برای سایت فروشگاهی

اگر شما بهترین محصول دنیا را داشته باشید، اما بدون تبلیغات موثر برای وب سایت فروشگاهی خود، هیچکس از آن آگاهی پیدا نخواهد کرد. اگر وب سایت خود را در اینترنت راه اندازی کرده اید به این معنی نیست که همه به آن سر بزنند. در این مقاله از طراحی سایت فروشگاهی فرکام می خواهیم به چند تبلیغ موثر برای دیده شدن سایت فروشگاهی بپردازیم .

این که آیا تبلیغات در گوگل می تواند سئوی سایت را بهبود ببخشد یا خیر همیشه مورد بحث متخصص سئو قرار می گیرد. بعضی ها فکر می کنند که پرداخت پول به گوگل و استفاده از گوگل ادوردز می تواند به صورت معجزه آسا رتبه ارگانیکشان در جستجو های گوگل را افزایش دهد اما حقیقت این نیست و در واقع، گوگل یک مرز مشخص میان جایگاه نمایش تبلیغ و رنکینگ ارگانیک وب سایت ها دارد. در ادامه به میزان تاثیر واقعی گوگل ادوردز یا تبلیغات در گوگل را بر سئو سایت بررسی می کنیم.

گوگل دو نوع سیگنال رتبه بندی دارد، سیگنال های مستقیم و سیگنال های غیر مستقیم، سیگنال های مستقیم فاکتور های رتبه بندی هستند که از نظر آماری تاثیر محسوسی روی رنک بندی و افزایش ترافیک وب سایت ها دارند، از مهمترین این سیگنالهای مستقیم می توان به بک لینک اشاره کرد.

سیگنال های غیر مستقیم، فاکتور هایی هستند که به صورت نامحسوس و غیر مستقیم رتبه بندی وب سایت را تحت تاثیر قرار می دهند. علت این که این سیگنال ها را غیر مستقیم می نامیم این است که نمی توان اطلاعات و آمار دقیقی از ان ها ارائه داد. از مهم ترین این سیگنال ها می توان به شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

و اما درباره تبلیغات در گوگل می توانیم بگوییم، لینک های گوگل ادوردز به عنوان بک لینک شناخته نمی شوند و ربات های گوگل هیچ گاه لینک های تبلیغاتی “حال چه از خود گوگل باشد و چه سایت های دیگر” را به عنوان بک لینک به حساب نمی آورند. لینک های تبلیغاتی گوگل به علت این که در فریم های تبلیغاتی هستند از چشم ربات های خزنده گوگل مخفی می مانند. پس اگر خیال می کردید که با استفاده از گوگل ادوردز می توانید رتبه ارگانیک خود را در نتایج جستجو بالا ببرید و سئو سایت خود را بهبود ببخشید اشتباه بود.

و اما درباره تاثیر غیر مستقیم تبلیغات در گوگل باید بگوییم عده ای بر این گمانند که این کار می تواند به شکل غیر مستقیم رو سئوی وب سایت تاثیر بگذارد. این حرف اشتباه به نظر نمی آید چرا که با تبلیغات در گوگل و آمدن سایت به رتبه های نخست جستجو فواید زیادی برای سایت حاصل می شود که از جمله آنان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تبلیغات اینترنتی

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

هنگامی که از نرم افزار برای انجام خرید استفاده می شود، به عنوان تبلیغات برنامه ای شناخته می شود. تبلیغات آنلاین شامل بازاریابی ایمیل، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی در رسانه های اجتماعی، بسیاری از انواع تبلیغات نمایشگر (از جمله تبلیغات بنر وب) و تبلیغات تلفن همراه است .

پر بازدید ترین و تقریبا به صرفه ترین راه تبلیغات است، که میتواند مخاطبان زیادی را به شما علاقمند کند، یکی از رسانه های قدرتمند و پر بازدید که تبلیغات در آن روش های مختلی دارد .

تبلیغات اینترنتی که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای ارسال پیام های بازاریابی تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کند. بسیاری از مصرف کنندگان تبلیغات آنلاین را بی نظمی می دانند .

بازاریابی در رسانه های اجتماعی

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری

تبلیغ بنری نوعی تبلیغات در شبکه جهانی وب است که توسط یک سرور، تبلیغ ارائه می شود. این شکل از تبلیغات آنلاین مستلزم جاسازی تبلیغات در یک صفحه وب است .

در نظر گرفته شده است تا با پیوند دادن به وب سایت تبلیغ کننده ، ترافیک را به یک وب سایت جلب کنید. در بسیاری موارد، بنرها توسط یک سرور تبلیغاتی مرکزی تحویل داده می شوند .

تبلیغات ویدیوئی

تبلیغات ویدئویی شامل تبلیغات نمایشگر آنلاین است که دارای ویدئو در داخل آنها است. واحدهای تبلیغاتی بکار رفته در این نمونه به صورت پیش نمایش، میان رده و پست الکترونیکی است و همه این واحدهای تبلیغاتی مانند تبلیغات سنتی است که شما در تلویزیون می بینید.

وب سایتهای پخش مانند Sky.com و itv.com چنین تبلیغاتی را در سایت های خود انجام می دهند، مانند وب سایت های روزنامه مانند Telegraph و The Guardian .

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی

تبلیغات درون متنی نوعی از تبلیغات متنی است که در آن کلمات کلیدی خاص در متن یک صفحه وب با تبلیغات و یا واحدهای اطلاعاتی مرتبط مطابقت دارد .

تبلیغات درون متن لینک های مستقیم را به متن صفحه وب می دهد .

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی پست الکترونیکی عمل ارسال پیام تجاری به طور معمول برای گروهی از افراد با استفاده از ایمیل است .

به مفهوم گسترده خود، هر ایمیلی که برای مشتری بالقوه یا فعلی ارسال می شود، می تواند بازاریابی ایمیل در نظر گرفته شود .

این امر معمولاً شامل استفاده از ایمیل برای ارسال تبلیغات، درخواست تجارت یا فروش و یا فروش انحصاری است و به منظور ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند است .

ایمیل های بازاریابی را می توان به بانک اطلاعاتی مشتری ارسال کرد. این اصطلاح معمولاً به ارسال پیام های ایمیل با هدف تقویت ارتباط بازرگان با مشتریان فعلی یا قبلی، تشویق وفاداری مشتری و تکرار مشاغل، دستیابی به مشتریان جدید یا متقاعد کردن مشتریان فعلی برای خرید چیزی فوری و اشتراک گذاری تبلیغات شخص ثالث اطلاق می شود .

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

سازماندهی برای بازاریابی محتوا، چگونگی سازماندهی شرکت ها برای ایجاد هماهنگی محتوا را نشان می دهد .

نوعی بازاریابی است که در ایجاد، انتشار و توزیع محتوا برای مخاطبان هدفمند بصورت آنلاین متمرکز است .

اغلب توسط مشاغل به صورت زیر استفاده می شود :

  • توجه را جلب کرده و منجر به تولید می شود.
  • پایه مشتری خود را گسترش دهید.
  • فروش آنلاین را ایجاد یا افزایش دهید.
  • آگاهی یا اعتبار برند را افزایش دهید.
  • یک انجمن آنلاین از کاربران را درگیر کنید.

بازاریابی محتوا مخاطبان را به خود جلب می کند و با ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای رایگان با ارزش، مخاطبان را به مشتری تبدیل می کند. اطلاعات ارزشمندی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند و تمایل به خرید محصولات از شرکت را در آینده ایجاد می کنند .

تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایل نوعی تبلیغات از طریق تلفن های همراه یا سایر دستگاه های تلفن همراه است. این زیر مجموعه ای از بازاریابی موبایل است .

استفاده از بازی ها و اپلیکیشن های مختلف فضایی در جهت تبلیغات اینترنتی به کسب و کارهای مختلف اختصاص داده است .

تبلیغات موبایل

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی
تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یا (PPC) ، یک مدل تبلیغاتی اینترنتی است که برای هدایت ترافیک به وب سایت ها استفاده می شود، که در آن یک تبلیغ کننده به یک ناشر “به طور معمول موتور جستجو ، صاحب وب سایت یا شبکه” پرداخت می کند .

پرداخت به ازای هر کلیک معمولاً با موتورهای جستجوی سطح اول (مانند Google Ads و Bing Ads) همراه است. با موتورهای جستجو معمولاً تبلیغ کنندگان عبارات کلمات کلیدی مربوط به بازار هدف خود را پیشنهاد می دهند .

در مقابل، سایت های محتوا معمولاً به جای استفاده از یک سیستم مناقصه، قیمت ثابت را برای هر کلیک می گیرند .

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر نیز به عنوان یکی از مدل های تبلیغاتی خود، پرداخت هزینه هر کلیک را تصویب کرده اند .

گوگل ادوردز ( Adwords )

Google Ads، یک بستر تبلیغاتی آنلاین است که توسط Google ساخته شده است. در آنجا تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات مختصر، ارائه خدمات، لیست محصولات، محتوای ویدیو و تولید نصب برنامه های تلفن همراه در Google هزینه پرداخت می کنند.

Google Ads به منبع اصلی درآمد Google تبدیل شده و به کل درآمد تبلیغاتی گوگل ۹۵.۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ کمک کرده است. Google Ads خدمات را تحت مدل قیمت گذاری برای هر کلیک (PPC) ارائه می دهد .

اگرچه می توان از یک استراتژی مناقصه پیشرفته برای دستیابی به صورت خودکار از پیش تعیین شده برای هر هزینه (CPA) استفاده کرد، اما این نباید با یک مدل واقعی قیمت گذاری CPA اشتباه گرفته شود .
سومین مرکز بزرگ ایالات متحده، Googleplex دفتر Google است که در Mountain View واقع در کالیفرنیا واقع شده است.
مهندسی Google AdWords در Googleplex مستقر است و دفاتر اصلی ثانویه در لس آنجلس و نیویورک است .

گوگل ادوردز ( Adwords )